Wednesday, July 17, 2013

"There is no time lost in waiting when you're waiting on the Lord."

Waiting for God 


When waiting for God, He blesses you. “Yet the LORD longs to be gracious to you; he rises to show you compassion. For the LORD is a God of justice. Blessed are all who wait for him” (Isaiah 30:18).

What does it mean to be blessed by God while we wait on Him? As we wait on God and His timing, He can accomplish so much in our hearts. Often we find new purpose in life, receive answers to prayer, see God work, increase our faith, and most often we see God’s perfect plan fulfilled in our situation.
Remember, waiting is not wasted time!
(shared via allaboutprayer.org)
========================================================================
Menunggu Allah 

Ketika menunggu waktu Allah, Dia memberkati Anda. "Sebab itu TUHAN menanti-nantikan saatnya hendak menunjukkan kasih-Nya kepada kamu; sebab itu Ia bangkit hendak menyayangi kamu. Sebab TUHAN adalah Allah yang adil; berbahagialah semua orang yang menanti-natikan Dia!" "(Yesaya 30:18).

Apa artinya untuk diberkati oleh Allah sementara kita menunggu Dia? Seperti kita menunggu Tuhan dan waktu-Nya, Dia bisa menggenapi begitu banyak dalam hati kita. Seringkali kita menemukan tujuan baru dalam hidup, menerima jawaban doa, melihat pekerjaan Tuhan, meningkatkan iman kita, dan paling sering kita melihat rencana Allah yang sempurna yang digenapi dalam situasi kita.
Ingat, menunggu bukan hal membuang-buang waktu! God bless..  ^_^

No comments:

Post a Comment